View Full Version : This is for all DUTCH people using WHT!
Domenico 05-09-2002, 08:46 AM Hi all,
I would like to know how many people visiting WHT on a regular basis are DUTCH (the Netherlands).
Please react on this post and after that I want to ask each one of you if you would like to parcitipate in a 'new' project.
I will tell about this later on.
Thank you, doei, houdoe,
Domenico
trustedurl.com 05-10-2002, 01:30 AM 1 Dutch person here... what's your project? I'm curious :D
later...
Matlok 05-10-2002, 01:57 AM And another one :cool:
RobbertC 05-10-2002, 05:16 AM Another one :D
Superior-IS 05-10-2002, 07:14 AM hoi hoi ;)
DougBTX 05-10-2002, 07:45 AM Not Dutch but living in the Netherlands :)
Hoe ziet dit "nieuwe" project uit?? :D
Douglas
RobbertC 05-10-2002, 07:50 AM Originally posted by DougBTX
Hoe ziet deze "nieuwe" project uit?? :D
Hoe ziet dit "nieuwe" project eruit?
DougBTX 05-10-2002, 07:52 AM Originally posted by RobbertC
Hoe zit dit "nieuwe" project eruit?
I suck at Dutch :eek:
Douglas
Starhost 05-10-2002, 08:21 AM Uiteraard zijn der Nederlanders hiero. Wat dnek je wel niet? ;)
Maareh ga aub niet webhostingtalk faken door een NL versie op te zetten. Dit gaat naar mijn idee niet werken. Veel NL webhosts zijn niet zo hulpvaardig als onze buitenlandfse collega's. Hoe weet ik dat? Nou gewoon ervaring, (ja want er bestaan al sites zoals deze in NL).
Dat waren weer mijn 2 eurocenten :)
NicoV 05-10-2002, 08:31 AM hoi allemaal :)
Waar gaat je project over trouwens? als je een php/mysql programmeur en/of webdesigner nodig hebt kan ik je waarschijnlijk wel helpen (als je hulp nodig hebt natuurlijk).
Domenico 05-10-2002, 08:38 AM Originally posted by Starhost
Uiteraard zijn der Nederlanders hiero. Wat dnek je wel niet? ;)
Maareh ga aub niet webhostingtalk faken door een NL versie op te zetten. Dit gaat naar mijn idee niet werken. Veel NL webhosts zijn niet zo hulpvaardig als onze buitenlandfse collega's. Hoe weet ik dat? Nou gewoon ervaring, (ja want er bestaan al sites zoals deze in NL).
Dat waren weer mijn 2 eurocenten :)
Hmm, dat is nu jammer want ik heb vergaande gesprekken met MattF gehad en die vond het een goed idee en wilde oproepen plaatsen en samenwerken maar helaas is MattF niet meer :(
Ik heb in het afgelopen half jaar vier aanbiedingen gekregen om het domein te verkopen maar heb ze alle vier geweigerd.
Hmmm, degene die geinterreseerd in mee te helpen als moderator en andere dingen kunnen me een PM sturen en dan krijg je de login info zodat je kunt zien wat we al hebben.
Het forum is in principe al klaar maar er komen nog wat hacks bij en een upgrade naar de laatste vb versie. Verder is elke suggestie welkom.
Er zijn ook gesprekken gaande met enkele grote forums en niet geschoten is altijd mis denk ik maar. Het kan werken en ik hoop dat sommige van jullie dat ook vinden zodat we er iets leuks van kunnen maken.
Groeten,
Domenico
ps. my dutch sucks too ;-)
Starhost 05-10-2002, 08:41 AM Ahh dus jij bent de eigenaar van webhostingtalk.nl :D Weet ik dat ook weer.
Tja opzich wil ik wel mijn kennis beschikbaar stellen, maar je zult echt heel streng moeten moderaten. Anders krijg je 1 grote spammende ellende. Zoals eerst op GoT ook het geval was.
Contact me maar via MSN (nelsten[AT]hetnet.nl / ICQ (63492861) als je wilt discuseren.
Domenico 05-10-2002, 09:05 AM Dus dan was jij misschien de man achter een van de aanbiedingen ;-)
Spammen zoals op GoT moet uiteraard worden afgevangen op de een of andere manier maar daar is iets waarover gepraat moet worden voordat het forum open gaat.
Met een juist team kan het werken en kan webhostingtalk.nl HET forum voor webhosters en klanten in Nederland worden en hier uiteraard allemaal van profiteren zoals bijna alle webhosters en ook (potentiele)klanten hier al doen.
Laten we hier verder over praten op webhostingtalk.nl dus iedereen met interresse even een PM sturen aub.
Groeten,
Domenico
Starhost 05-10-2002, 09:12 AM Zoals wel duidelijk is heb ik dus interesse. Ik zou zeggen laten we nu(?) even allemaal verzamelen op www.hosthideout.com (in de chat, die is normaal toch leeg).
Dus, ik ben der alvast, enne ik zal alvast een kamertje aanmaken voor .nl versie in de chat. Zie je/jullie hopelijk zo in de chat :)
Starhost 05-10-2002, 09:23 AM OP zo'n kamertje moet een wachtwoord. De gene die ik erop heb gezet is: wht
:)
RobbertC 05-10-2002, 10:01 AM Goed idee!
We hebben nu alleen nog maar webhosters.nl en webselect.nl, iets waar je echt kunt discusseren is er nog niet.
GoT is niet echt geschikt, webgoeroe.net kan misschien nog uitgroeien, maar wht.nl is veel beter natuurlijk :)
Je hebt een PM.
Starhost 05-10-2002, 10:28 AM Oke we zitten nu niet mee rop hosthideout maar op irc.quakenet.org #WHT-nl
[EDIT]
.org ipv .com :D
NicoV 05-10-2002, 10:46 AM dat is dus irc.quakenet.org :P
Domenico 05-11-2002, 12:56 PM Als er nog meer belangstellenden zijn om bijv. een moderator te worden op webhostingtalk.nl, of wil je ergens anders aan mee helpen en/of heb je suggesties dan kun je me een PM sturen.
L8r,
Domenico
Domenico 05-12-2002, 04:56 PM Volgens mij zijn hier nog veel meer Nederlanders dus ik haal deze thread gewoon weer naar boven ;-)
EDIT: Dacht ik :(
Starhost 05-12-2002, 05:25 PM Tja dat kan idd niet meer :D
Superior-IS 05-13-2002, 12:18 AM Kzal strakjes wel op irc komen als ik op kantoor ben.. even kijken hoever men al is gekomen. ;)
diederik 05-13-2002, 05:59 AM Hey Domenico, ik heb ook wel belangstelling :)
Ik heb je ge-add op m'n ICQ lijstje, m'n UIN is 25948902.
amdsat 05-14-2003, 08:25 PM .
|